تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2021-05-25

28 راه برای بالا بردن نرخ تعامل و اینگیجمنت Engagement پیج اینستاگرام مهران فره راز مشاور مارکتینگ متخصص فروش

شما میتوانید هشتگ های خود را در کادر مربوطه وارد کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. همچنین میتوانید آیدی خودتان را وارد کنید تا بهترین هشتگ ها را متناسب با کسب و کار شما نمایش دهد. به وسیله ی این ابزار میتوانید به هشتگ های محبوب نیچ (بخش مخصوص کسب و کار خودتان) دست یابید. بحث، تعداد مخاطب نیست، بلکه به میزان درگیری و تعامل مخاطب با محتوای شما بستگی دارد. شکی وجود ندارد که اینستاگرام پلتفرمی به شدت رقابتی است اما راه‌های بسیار زیادی برای بهبود اینگیجمنت اینستاگرام وجود دارد.

در این صورت، تعداد ایمپرشن، برابر با تعداد بازدیدها خواهد بود. زیرا با وجود اینکه یک کاربر ممکن است چندین بار محتوای شما را مشاهده کند، اما ریچ، تعداد اکانت‌های یکتا را محاسبه می‌کند. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” به‌نظر می‌رسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. برای افزایش کارایی، می‌توانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید. شات کردن در اینستاگرام مثل یک فرصت طلایی برای دیده شدن است، اما این شما هستید که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید. اگر پروفایل شما مرتب، جذاب و حرفه‌ای نباشد، این افراد به احتمال زیاد شما را فالو نمی‌کنند.

الگوریتم اینستاگرام پست‌هایی را که در زمان بسیار کمی مشارکت‌های زیادی را جذب کرده‌اند، بیشتر پروموت می‌کند. به همین دلیل، معمولا این پست‌ها را در بالای تایملاین دنبال‌کنندگانتان قرار می‌دهد. عکس‌های پروفایل اینستاگرام همیشه به صورت دایره‌ای بریده می‌شوند، بنابراین عکسی را انتخاب و فرمت کنید که به خوبی در این قالب قرار بگیرد. بیوگرافی اینستاگرام تنها می‌تواند ۱۵۰ کاراکتر داشته باشد و نیازی نیست سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده کنید یا بیوگرافی خود را برای سئو بهینه کنید، زیرا قابل جستجو نیستند.

راه‌های متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسب‌وکار خود انتخاب کنید. در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده می‌شوند. مثلاً یک مؤسسه کنکوری می‌تواند تبلیغات خود را برای افراد ۱۷ تا ۱۹ ساله هدف‌گذاری کند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پولی خود داشته باشد. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است.

کلید رسیدن به موفقیت در این زمینه، آن است که محتوایی خلق کنید که مخاطبانتان تمایل به بازنشر آن داشته باشند. وقتی که شما خوب را در کنار بد و تلاش‌ها و شکست‌ها را در کنار موفقیت‌ها به دنبال‌کنندگانتان نشان می‌دهید، محتوای تولیدیتان نیز برای آن‌ها ملموس‌تر خواهد شد. استیکر کوییز استوری اینستاگرام برای شما این امکان را فراهم می‌آورد که سوالاتی مثل «آیا می‌دانستید؟» از دنبال‌کنندگانتان بپرسی و نتایج آن را بررسی کنید. شما می‌توانید مشارکت، مکالمه و بازخورد مشتریان را همه و همه، در یک استوری به دست بیاورید. برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، می‌توانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایت‌هایی مثل اسنپ‌تریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده می‌شود.

اول نوع کسب‌ وکار خود را به‌درستی انتخاب کنید؛ مثلاً خرده‌فروشی، تبلیغات یا زیبایی. کاربران اینستاگرام علاقهٔ زیادی به اشتراک‌گذاری محتواهای جالب دارند. برای افزایش شیر پست اینستاگرام می توانید از پنل خدمات اینستاگرام مارکتینگ 98 استفاده کنید. در طرف مقابل، شما هم می‌توانید از دنبال کنندگان حساب کاربری خود سوالاتی را بپرسید و نظرات آن‌ها و جواب‌هایشان را بدانید.

تعامل در اینستاگرام چیست؟

بنابراین، هنگامی که شخصی در دایرکت با شما ارتباط برقرار کرد، مطمئن شوید که به او پاسخ داده و با او درست رفتار کنید. ایجاد مطالب مرجع که مخاطبان ترغیب به ذخیره آن ها شوند، می تواند باعث افزایش مشارکت مخاطب نیز شود. عدم محدودیت و نقش شبکه‌های اجتماعی در گسترش نوآوری‌ها سبب شده تا صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارها برای پیشبرد تجارت الکترونیک خود به این شبکه‌ها متوصل شوند.

مسابقه یکی دیگر از راه های عالی برای نمایش برند شما است.روش های مختلفی برای برگزاری یک مسایقه در اینستاگرام وجود دارد . با مطرح کردن سوال و درخواست پاسخ صحیح میتوانید در انتها یکی از محصولاتتان را به رایگان در اختیار کاربران قرار دهید . این واقعیت که شما چیزی را به شخص برنده می دهید، مردم را به مشارکت ترغیب میکند. یکی از راههای بالا بردن تعامل کاربران با صفحه شما طرح یک درخواست می باشد . پست جدید و ویژه‌ای قرار است بگذارید یا رویدادی مثل فروش ویژه، افتتاح شعبهٔ حضوری یا گردهمایی با مخاطبان در راه است؟ از مدتی قبل در استوری با شمارش معکوس آن را اطلاع‌رسانی کنید. به کسانی که روی شمارش معکوس کلیک کنند، در زمانی که تعیین می‌کنید، آن موضوع یادآوری می‌شود.

برای افزایش تعامل در اینستاگرام معمولاً استیکرهای Questions ،Poll و Quiz به کار می‌روند. می‌توانید با طرح یک سوال یا نظرخواهی درباره‌ی یک موضوع، با فالوورهای خود به گفتگو بپردازید. گفتگوهای صمیمانه باعث افزایش محبوبیت شما شده و کاربران بیشتری برای ارتباط با شما ترغیب می‌شوند.

یک پیام صمیمی و مرتبط ارسال کنید تا کاربران حس ارزشمندی دریافت کنند. اگر پاسخ‌تان غیرصمیمی باشد، نه تنها تعامل اینستاگرام افزایش پیدا نمی‌کند، بلکه ممکن است کاهش یابد. فقط با دعوت از کاربران برای فالو کردن نمی‌توانید تعامل خوبی داشته باشید. یکی از بهترین روش‌ها برای این کار، استفاده از ابزارهای تعاملی مثل نظرسنجی در استوری است. این کار نه تنها خلاقیت کاربران را به نمایش می‌گذارد، بلکه شما را به دنیای فکری آن‌ها نزدیک‌تر می‌کند. شاید نیاز نباشد تمام نظرات آن‌ها را اجرا کنید، اما می‌توانید از علاقه‌ها و نیازهایشان برای بهبود کسب‌وکارتان الهام بگیرید.

تعامل با هشتگ یعنی چی؟ هشتگ های اینستاگرام یک شمشیر دو لبه هستند. اگر به درستی استفاده شود، می توانید ترافیک جدی ایجاد کنید اما اگر زیاده روی کنید، نتیجه ای کاملا برعکس خواهد داشت! بسیاری از تجارت‌های موفق معتقدند تاثیری که استوری‌ها در کسب‌و‌کار آنها گذاشته حتی از فعالیت‌های مشابه در Snapchat نیز بهتر بوده است.

به عنوان مثال، برند لباس مستقل و موفق Fashion Brand Company، افراد دارای شوخ طبعی جسورانه را هدف قرار می دهد. پیشنهادات محصول و نیز لحن پست های آن هم نشان دهنده این موضوع است. مانند بعضی از سرویس‌های مشابه، پس از راه اندازی کسب‌و‌کار در اینستاگرام هم ابزارهای آنلاین به منظور آنالیز و بهبود عملکرد شما ارائه شده است. این ابزار به شما نشان می دهد که محتوای منتشرشده شما به نسبت رقبا چقدر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. با این روش کم‌و‌کاستی‌های خود را نسبت به دیگران بهتر درک می‌کنید و می‌توانید با برطرف کردن آنها پیشرفت چشم‌گیری را تجربه نمایید.

بعضی خلاقیت را فقط در ابتدای ریلز به کار می‌برند و قلابی عجیب و نامتناسب با بقیهٔ ویدئو برای آن انتخاب می‌کنند که باعث جلب توجه مخاطب می‌شود. برای مثال، ویدئو را با رنده‌کردن هویج روی کاپوت یک ماشین گران‌قیمت شروع می‌کنند. صداها و آهنگ‌های ترند اینستاگرام شما را به اکسپلور کاربران می‌برد؛ ولی محتوایی که بدون هیچ خلاقیتی، کار دیگران را تقلید کند، ارزشی ایجاد نمی‌کند و به یاد نمی‌ماند.

به عبارت ساده‌تر، هرچه فالوورهای واقعی یک کسب‌وکار در اینستاگرام بیشتر باشد، آن کسب‌وکار شانس بیشتری برای فروش و جذب مخاطب دارد. اگر در حال حاضر در اینستاگرام هستید، اما تعامل و مشارکتتان روند صعودی نداشته است، دیگر وقت آن رسیده کاری در این زمینه انجام دهید. با اینکه همه به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی علاقه دارند، اما اگر کمک چندانی به کسب‌وکارتان نکند، فقط وقتتان را هدر می‌دهید. حالا که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر دارد، می‌توانید نهایت بهره را از آن ببرید. در این مقاله به 5 روش برتر برای بهبود تبلیغات و افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام اشاره می‌کنیم. در رسانه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل همان درصد تعداد افرادی است که فعالیتی را در صفحه اینستاگرام ما انجام می‌دهند و در واقع با صفحه ما در تعامل هستند .

شکل دیگر نظرسنجی این است که مخاطب با کشیدن ایموجی روی یک خط صاف میزان علاقهٔ خود را نشان دهد. پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات خود را هفتگی ثبت کنید و یک داشبورد در لوکر استودیو بسازید. برای اینکه بتوانید تاثیرگذاری و عملکرد هر نوع پست را مشخص کنید، یک تگ برای هرکدام تعریف کنید. به رفتار بچه‌ها دقت کرده‌اید که هر کاری می‌کنند، واکنش پدر و مادر را نگاه می‌کنند و بر اساس آن تصمیم می‌گیرند چطور ادامه دهند؟ این کار را شما با اینسایت اینستاگرام باید انجام دهید. البته باز هم با رویکردی خلاقانه و اختصاصی خود سراغ این ترندها بروید تا یکی از هزارها نباشید.

    {
  • این کار یکی از راحت ترین استراتژی های موجود برای افزایش تعامل کاربر در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های دیگه مثل وب است.
  • |}{
  • با تعامل با کاربران در پلتفرم، شانس دیده شدن خود را نیز افزایش خواهید داد.
  • |}
  • نام کاربری هم باشد مثل تصویر پروفایل به‌راحتی برای مخاطب قابل شناسایی باشد و هم خیلی ساده در جست‌وجو پیدا شود.
  • اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.
  • نرخ تعامل یک صفحه در اینستاگرام در حقیقت یکی از مهمترین و اصلی ترین معیارهای موفقیت یا بالا بودن رتبه یک صفحه دراینستاگرام می باشد .
  • {
  • برای مثال، اگر مخاطب شما جوان نیست، ترندها را نمی‌شناسد، ولی از اینستاگرام استفاده می‌کند، سوارشدن بر موج ترندها شاید شما را به او نرساند و اگر هم رساند، او آن را درک نکند.
  • |}

شما می‌توانید از سایت‌های واسطه برای اجرای تبلیغات کمک بگیرید یا از روش‌های دیگری برای افزایش تعامل در اینستاگرام استفاده کنید. مثلاً اگر به صفحه دیجی‌کالا نگاه کنید، می‌بینید که تعداد کامنت‌های آن به‌مراتب بیشتر از بسیاری از رقباست. چرا؟ چون دیجی‌کالا به‌خوبی اصول تعامل در اینستاگرام را رعایت کرده و توانسته ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبانش ایجاد کند. مستقیم ترین راه برای افزایش تعامل و هدایت فالوورها به یک جهت خاص، استفاده از دکمه های رسمی Call-to-action است که اینستاگرام ارائه می کند. آنها در زیر پست‌های شما ظاهر می‌شوند و برای جلب توجه دنبال‌کنندگان، فراخوان کوتاه و قدرتمندی مانند «بیشتر بدانید» و «اکنون تماس بگیرید» ارائه می‌کنند.

فالوئرهای شما مایل نیستند تا با یک سازمان بدون چهره در ارتباط باشند بلکه آنها می خواهند با افراد واقعی در شبکه های اجتماعی صحبت کنند. ارتباط دوطرفه نشان می دهد که یک شخص واقعی پشت صفحه نشسته است و همین مسئله باعث افزایش اعتماد آن ها نسبت به برند شما خواهد شد. البته، شبکه های اجتماعی فقط برای اختصاص به امور مشتریان نیست بلکه می توانید از آن برای افزایش آگاهی از برند (Brand awareness) خود استفاده کنید . تعامل در اینستاگرام یعنی چی؟ اگر از اینستاگرام استفاده می کنید، حتما می دانید که این برنامه بیش از یک پلتفرم برای ذخیره زیباترین عکس های شماست. اینستاگرام برای کسب و کارها، ابزاری قدرتمند جهت بهبود برندینگ و افزایش مخاطبان آنلاین است. با توجه به اینکه کاربران فعال اینستاگرام بیش از یک میلیارد نفر است، پلتفرمی با پتانسیل جدی برای بازگشت سرمایه محسوب می شود.

در این مطلب لیست کاملی از راه‌های افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام را به شما توضیح خواهیم داد. جواب دادن به کامنت‌ها نیز می‌تواند به افزایش نرخ تعامل اینستاگرام کمک کند. با این کار، فالوورهای شما احساس می‌کنند که شما برای نظرات آن‌ها ارزش قائل هستید.

همچنین، داستان‌هایی تعریف کنید که کاربران را با خود همراه کند؛ مثلاً تجربه یک مشتری از خرید یا معرفی محصول به شیوه‌ای سرگرم‌کننده. استفاده از اینستاگرام مانند یک شبکه اجتماعی معمولی برای برقراری ارتباط و اشتراک گذاری اطلاعات نیاز به تلاش زیادی ندارد. اما اگر می خواهید صفحه اینستاگرام خود را واقعاً به عنوان الگوی خود برجسته کنید، نمی توانید زمان و تلاش خود را صرف آن کنید. میکرو اینفلوئنسرها اغلب قیمت همکاری مقرون به صرفه تری دارند، ارتباط شخصی بیشتری با مخاطبان خود دارند و معتبرتر به حساب می آیند. در ابتدای راه اندازی اینستاگرام اینگونه نبود و بیشترین تاثیر مربوط به لایک می شد. در مرحله دوم، تعامل قوی یک عامل کلیدی در الگوریتم اینستاگرام است.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

نمی‌دانید که چطور می‌توانید نرخ مشارکت خود را در اینستاگرام بهبود ببخشید؟ مطمئن باشید که در این زمینه تنها نیستید و تعداد بسیار زیادی از رقبایتان نیز با این مشکل مواجه هستند. سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواسته‌تان را در اینترنت جستجو می‌کنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که به‌طور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند. بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است. هرچه بودجه بیشتری اختصاص دهید، شانس دیده شدن تبلیغ شما در پلتفرم‌های مختلف بیشتر می‌شود. برای ایده گرفتن می‌توانید از مقاله ایده تولید محتوا برای اینستاگرام ما استفاده کنید.

آموزش دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام بهترین روش‌های ذخیره موسیقی ریلز

افزودن کمی خلاقیت به پست شما می تواند اثرات غیرمنتظره ای داشته باشد. وضوح، خلاقیت و ثبات، یک نکته طلایی برای شرکت هایی است که هدفشان ایجاد آگاهی از برند در اینستاگرام می باشد. سعی کنید بر روی بخش های اصلی مانند پروفایل خود، یک تم ساده و در عین حال حرفه ای داشته باشید. Instagram Reels در تابستان ۲۰۲۰ به خانواده اینستا پیوست و کاربردی مشابه TikTok ارائه کرد.

این نکات باعث بهبود عملکرد صفحه شما در اینستاگرام می‌شود و تعامل مشتریان را با حساب کاربری شما افزایش می‌دهد. هر چقدر مشارکت کاربران با صفحه شما بیشتر باشد، صفحه شما از تعامل بیشتری برخوردار است. بنابراین باید سعی کنید به صورت کاملاً منظم پست‌های صفحه اینستاگرام خود را منتشر کنید و با روش‌های بیان شده در این مقاله، تعامل کاربران خود را افزایش دهید. وقتی تعداد پیام‌های دایرکت زیاد می‌شود، ممکن است پاسخ‌گویی به همه سخت باشد. در اینجا استفاده از Quick Replies یا پاسخ‌های سریع اینستاگرام بسیار کمک‌کننده است. می‌توانید پیام‌های آماده‌ای برای سوالات پرتکرار و تشکرهای ساده تنظیم کنید.

با تبلیغ پیج خود در دیگر پیج‌های مرتبط، می‌توانید مخاطبین زیاد و هدفمندی را برای خود کسب کنید. جذب مخاطبین هدفمند می‌تواند کمک بزرگی به افزایش نرخ تعامل در پیج اینستاگرام شما کند. تبلیغات در اینستاگرام کار ساده‌ای نیست و اگر می‌خواهید به نتیجه‌ی مطلوب دست یابید، باید مهارت خود را در این کار افزایش دهید. یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، پاسخ به نظرات کاربران است. اگر به دایرکت و کامنت کاربران پاسخ دهید، نشان ‌دهنده این است که برای فالوورهایتان ارزش قائل هستید. در این صورت می‌توانید ارتباط موثر و نزدیک‌تری با مخاطبان هدف برقرار کرده و کسب‌ و کارتان را یک قدم به موفقیت نزدیک کنید.

{

۳. محتوایی منتشر کنید که برای اشتراک‌گذاری مناسب باشند

|}

اینستاگرام یک رسانه بصری است؛ حتی اگر شما یک عکاس یا طراح گرافیک عالی نیستید، میلیون ها ابزار برای کمک به شما وجود دارد که به عکس خود کمی حس بدهید. شما می توانید عکس ها را مستقیماً در Hootsuite Compose ویرایش کنید و متن و فیلترهایی را به آن ها اضافه کنید. ابزارهای دیگری مانند فتوشاپ، ایلستریتور، افترافکت، کنوا، پریمیر و… نیز برای کمک به شما در این راستا وجود دارند.

استراتژی‌های هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دنده‌اتومات کار را خیلی راحت می‌کنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت... حالا اگر محصول آماده شده و برای رونمایی آن برنامه‌ریزی می‌کند، گوشه‌ای از آن را با عنوان «به‌زودی» استوری کنید.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که پروفایل یا پست‌های منتشرشده در این شبکه اجتماعی را در سایر پلتفرم‌ها نیز به‌اشتراک بگذارید. به این صورت می‌توانید افراد فعال در این پلتفرم‌ها را نیز به‌عنوان مخاطب فعال به پیج خود جذب کنید. اغلب پیج هایی که قصد فروش محصولات‌شان در اینستاگرام را دارند، تنها پست و استوری هایی را منتشر می‌کنند که در آن معرفی محصول و ویژگی های آن مانند قیمت و… است. اما برای افزایش نرخ تعامل باید محتواهای کاربردی هم برای مخاطبان تولید کرد.

مدیریت و پرسنل لاین استور تمام تلاش خود را درجهت ارائه بهترین خدمات شبکه های اجتماعی و محصولات آموزش شبکه های اجتماعی مینمایند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. همچنین میتوانید برای پست کردن و تبلیغ متقابل در اینستاگرام روی ابزارهای خودکار ضربه بزنید. طبق دادههای نظرسنجی اخیر، این مسابقه یک ابزار تعاملی قدرتمند در اینستاگرام است. هر مسابقه 3.5 برابر بیشتر از پست های معمولی لایک و 64 برابر نظرات بیشتری جذب می کند.

هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است. تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص می‌شود که این یک محتوای تبلیغاتی است. این یکی از ویژگی‌های جدید اینستاگرام است که می‌توانید با کسی یک پست مشترک منتشر کنید.

پس یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای بهبود مشارکت در اینستاگرام، نوشتن کپشن‌های طولانی‌تر است. برای استفاده از این قابلیت، زمانی را به بررسی آمار اینستاگرام خود اختصاص بدهید تا درک کنید که بهترین زمان برای پست گذاشتن، چه وقتی است. در این بخش به راه‌های بهبود استراتژی اینستاگرامتان و نحوه افزایش مشارکت می‌پردازیم. الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که امکان بالا پایین شدن آمارتان در طی زمان وجود دارد. شما می‌توانید با رعایت موارد و ترفندهای ذکر شده، آمار پیجتان را بالا نگه دارید. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید.

منظور از واچ تایم همان میزان زمانی است که مخاطب روی محتوای شما زمان می گذارد و آن را می بیند. هر چقدر واچ تایم پست یا استوری شما بیشتر باشد، یعنی محتوای جذاب تری بوده و اینستاگرام آن را به افراد بیشتری نشان می دهد. به همین دلیل واچ تایم بالا یکی از معیارها برای افزایش اینگیجمنت اینستاگرام محسوب می شود. جالب است بدانید که واچ تایم تاثیر ۷۰ درصدی روی بهبود تعامل پیج شما دارد. گزینه های دیگر مانند لایک، ذخیره سازی و اشتراک گذاری روی هم رفته ۳۰ درصد تاثیر می گذارند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
این سایت